Tema: Re: Del zebros pliusinio plano
Autorius: Nerijus
Data: 2010-06-01 12:52:15
On 06/01/2010 12:40 PM, Akechi wrote:
> Turiu ir aš tokį "džiaugsmelį", ir nieko neina padaryti, jei nori per
> MER naudoti, tačiau su Bridge veikia puikiai. Blogybė tik tame, kad
> galima tik vieną kompą pasijungti ir prarandi visus ASUS privalumus
> (FTP, print serverius). Na bet jai pagalvojus reiks mokėt už teo be
> privalumų, ar nemokėt ir savo naudot...

	Taip taip taip, o galima plachiau apie koki chia bridge kalba eina? Nes
ant seno modemo tai buvo rezhimas kai jis veike ne kaip ruteris, o kaip
bridzas. Tipo reikejo jungtis su kompu, kompe invest ppppoe passwordus
ir fsio takoje. O tai chia ta pati galima ir su situ Asus WL-600g
padaryt? O tai kur tiksliai ir ka ten reikia pakeisti? Nes MER rezime
ten juk nera jokiu passwordu? O telekomas shiuo klausimu kazkaip labai
jau gaili informacijos savo puslapij. :-(

	N. M.