va beda ta, kad po 2 menesiu bus saukstai po pietu, case closed. Bet del tokiu terminu tai tikra teisybe. Pirkau smulku siuntini ir jis dingo. Likus 3 dienom iki paskutinio termino irasiau neigiama atsiliepima- kitaicas apsiputojo ir issiunte dar viena siuntini. Atsiemau as atsiliepima. Ir gavau abu siuntinius. Pirmas keliavo lygiai du menesius: Issiustas is kinijos 2010.02.23 gautas 2010.04.23 (pagal anspaudus) Kitas: 2010.04.08 - 2010.04.29. Ir kas kaltas? Abi siuntos identiskos, is tos pacios vietos, svorio, ipakavimo... Yra tik vienas esminis skirtumas: Lietuvos Muitines anspaudos ant ilgai vaziavusios siuntos. Labai itariu, kad pimpalai is Lietuvos muitines shuda mala. Beja, abi siuntos turi CN22 lapelius su USD1 ivertinimu. -- Bye, Levas -- http://www.vabolis.lt - elektronika ir siaip "Nerijus" <nerijus_@_vil_ktu.l_t> wrote in message news:hre36s$q7m$1@trimpas.omnitel.net... > On 04/29/2010 11:07 PM, System wrote: >> paprasciausias budas ispresti tavo problema yra atidaryti paypal >> dispute, kuriam selleris bus suinteresuotas issiaiskinti kur ta preke >> yra, jei selleris nekreips demesio perduok case'a paypal'ui ir reikalauk >> refundo, galiausiai jei seller'is bus apatiskas, atgausi pingus ir tada >> nereikes sukti galvos del prekes. Geriausiu atveju atgausi pingus del >> seller'io apatiskumo ir veliau galesi tiketis, jog preke atkeliaus. >> Kadangi lietuvos pastas dirba labai letai, labai daznai atsitinka taip, >> jog prekes pristatymas uztrunka labai ilgai. >> >> Sekmes > > > O paskui turesi kurtis nauja ebejaus akaunta. > > N. M. > > > P. S. Lauki iki 2 menesiu ir tik po to keli bangas, nes chia Lietuva, > ilgiau turbut niekur pashtas neina, nei pas mus. > >