Tema: Re: Tracking number perkant per eBay
Autorius: Gedikas
Data: 2010-04-30 14:50:04
Prie ko čia akaunto keitimas?
Pora kart jau refundino. Bet kai prekės atėjo - susimokėjau.
Va tik dabar gavau vieną po kito 2 logitetech harmony 628
Už vieną po 1 mėn ir 1 sav laukimo refundino (pardavėjui parėjo neigiamas feedbackas, pardavėjas peršiko ir išsiuntė dar vieną..)
Tai už pirmą susimokėjau, už antrą irgi. Nors kinietis akivaizdžiai nemoka ebejum naudotis ir nepasiunčia feedback keitimo užklausimo man.