On 04/29/2010 11:07 PM, System wrote: > paprasciausias budas ispresti tavo problema yra atidaryti paypal > dispute, kuriam selleris bus suinteresuotas issiaiskinti kur ta preke > yra, jei selleris nekreips demesio perduok case'a paypal'ui ir reikalauk > refundo, galiausiai jei seller'is bus apatiskas, atgausi pingus ir tada > nereikes sukti galvos del prekes. Geriausiu atveju atgausi pingus del > seller'io apatiskumo ir veliau galesi tiketis, jog preke atkeliaus. > Kadangi lietuvos pastas dirba labai letai, labai daznai atsitinka taip, > jog prekes pristatymas uztrunka labai ilgai. > > Sekmes O paskui turesi kurtis nauja ebejaus akaunta. N. M. P. S. Lauki iki 2 menesiu ir tik po to keli bangas, nes chia Lietuva, ilgiau turbut niekur pashtas neina, nei pas mus.