Tema: Re: Teo, Vinitos ir Mezono palyginimas
Autorius: Fred
Data: 2010-03-19 02:45:09
    Telekomo Optimalus Plius Antakalnyje Vilniuje, naujos statybos namas, optika. Naudojuosi apie 2,5 metu, pirmus 1,5 metu buvo DSL. Nei tada, nei dabar beveik jokiu rimtesniu problemu nebuvo, gal 2-3 kiek rimtesni gedimai, jei taip galima pavadinti keliu valandu Interneto rysio nebuvima. Kol kas Telekomas man lieka geriausiu.