Tema: Re: Teo, Vinitos ir Mezono palyginimas
Autorius: Martozo
Data: 2010-03-17 16:38:02
Turiu Vinitą jau daugiau nei 6 metus (2 gyvenamosiose vietose). Kadangi man pagrindinis kriterijus buvo kokybė (MMO geimams) ir jei nelyginant greičio ir kainos santykio, o tik kokybę - tai Vinitai didelis pliusas.
Per tuos metus, vertinant darbo dienas nuo 17 val iki ryto ir savaitgalius turbūt yra buvę kokie 3 didesni gedimai ir tai 2 iš jų dėl kažkada buvusio žaibavimo kur visam rajonui elektra dingo. Yra buvę kokių mažesnių gedimų, bet visus išsprendė per tikrai protingą terminą (nuo kokių 10 min iki kelių val kai reikėjo vietoje kabelį žiūrėt). Per 5 metus WoW lošimo pingas buvo toks koks reikia (visas guildas žvengdavo kai telekomščikai kartu disconetus gaudavo).