Tema: Re: Teo, Vinitos ir Mezono palyginimas
Autorius: Volcano
Data: 2010-03-17 10:20:24
mezono neimk, jei turi pasirinkima.
esu paemes mezona, pramogauk plana uz 69.lt berods.
stiprumas signalo 5, viskas ok su juo
BET, daznas atvejis kad kaikuriuos internetinius puslapius , reikia daug
kartu refreshinti kol atidaro.
nors pinginant pvz koki delfi.lt pingas nera prarandamas t.y. lost 0. taigi
risys netrukineja.
ir nesuprantu kur ieskoti problemos. bet labai uzknisantis dalykas.
tad jei turi pasirinkima, mezona palikciau krastutiniam atvejui. 5 metus
turejau teo, vistik teo man labiau buvo prie sirdies del stabilumo. nors
zinoma ir jie gryba pjaudavo.
--
Volcano
skype: Volcano_lt