Tema: Re: Ebay ir mokesciai?
Autorius: Levas
Data: 2010-03-03 18:54:12
tu nesugebi paziureti atsiliepimus apie konkretu pardaveja? Mana kad paziurek dar karta... viska galima paziureti. Vienintelis apribijimas- galima paziureti tik paskutiniu 60 dienu (ar 90 dienu parduotu prekiu aprasymus).

O jei nori paziureti kazkokio durno daikto atsiliepimus, tai manau tai kvailas noras. Nes kiekvienas shudelis aukcione eina kaip atskiras lotas ir toks archyvavimas reikalautu nezmonisku resursu.
Apie daikta galima pasiklausti visagalio gugles arba parasyti laiska kinieciui. Labai jau retai sutiksi zmogeli kuris nenores su tavim pabendrauti- o jei nenores, visada gali pasirinkti kita pardaveja.

--
Bye, Levas