Tema: Re: Ebay ir mokesciai?
Autorius: ru
Data: 2010-03-01 22:50:29
Ne fantastika, o realybe.
Papildymas: pries savaite GPS is kitaico uz 180 lt. - be mokesciu (pries
3 men. lygiai tokia pati - bac plius 30 lt.), pries pora savaiciu
striuke is JAV uz 140 lt. - damokekit prasom, pries tai barzdaskute is
Kanados uz 250 lt. - imkit prasom, nieko papildomai. Chrysler zibintas
is JAV - varte varte popierius, "oi, kas cia? A, lempa, nu tai 60 lituku
prasom..". Buciau pasakes, kad baronkos, gal maziau butu paeme...
Ir taip gal kokie 4 metai. Rode ir man muitinej tas savo stebuklingas
lenteles, xren ka supratau (kaip ir jie patys turbut)...