Tema: Re: Ebay ir mokesciai?
Autorius: sample
Data: 2010-03-02 22:04:19
Supratau, as tos pacios nuomones buvau.
Beja, jei gauni susimoket pvm, o siuntinio verte + shippingas
nevirsijo 160 Lt (nekomercines siuntos tarp fiz. asm. atveju)
reikia eit kariaut, nes cia briedas totalus.
Jei prekes is juridinio asm. a.k.a komercine siunta - riba 75 Lt.
Toliau muitas, jei nekomercine - nuo 2400 Lt ir fiksuotas 2.5%,
komercine - 516 Lt ir procentas is oro (nu ok. pagal "stebuklinga" lentele),  ~ nuo 1% iki 8%.
Cia tiek atkapsciau musu cust.lt.
Placiau http://www.cust.lt/lt/rubric?rubricID=724