Tema: Re: Mikrovisata sumazino greiti...
Autorius: Levas
Data: 2010-03-02 23:46:52
ko tu parinies? Ar sutartyje parasyta iki kurio serverio greitis? Yra greitis iki mikrovisatos GW? Ir dziaukis.
Jei kontora turi sakysim 1Gb slanga iki uzsienio, tai tik 16.6 gavriko gali dziaugtis tokiu greiciu.

Ir tik labai didele kontora gali duoti didelius greicius turedama proporcinga slanga, nes tada statistikai lengviau pasiskirsto duomenu srautai. O jei pvz. didele kontora draugauja su kokiu interneto backbone monstru kaip akamai, tada ir slangos kartais buna ir siauresnes, o greiciai didesni.
http://en.wikipedia.org/wiki/Akamai_Technologies

--
Bye, Levas