Tema: Re: Mikrovisata sumazino greiti...
Autorius: Mtrhed
Data: 2010-03-02 23:18:17
tu nemanyk, kad jei MV nurodo maksimalia sparta, tai tu ja butinai bet
kuriuo paros metu ir gausi. O ir pati MV raso:
"Mokėjimo planų lentelėje pateiktos maksimalios duomenų priėmimo/siuntimo
spartos. Reali priėmimo/siuntimo sparta priklauso nuo serverių iš kurių
priimama/siunčiama informacija techninių parametrų, tinklo į kurį jungiamasi
techninių rodiklių ir prie jo prisijungusių vartotojų skaičiaus, tinklo
apkrovimo ir kitų nuo paslaugos teikėjo nepriklausančių veiksnių. Norėdami
sužinoti minimalią užtikrinamą perdavimo ir priėmimo duomenų spartą
skaitykite paslaugų teikimo sutarties sąlygas."