Tema: Re: Mikrovisata sumazino greiti...
Autorius: Mtrhed
Data: 2010-03-02 23:45:40
nu ir kas. O tu atydziai perskaitei "Reali priėmimo/siuntimo sparta
priklauso nuo serverių iš kurių priimama/siunčiama informacija techninių
parametrų, tinklo į kurį
jungiamasi techninių rodiklių ir prie jo prisijungusių vartotojų skaičiaus,
tinklo apkrovimo ir kitų nuo paslaugos teikėjo nepriklausančių veiksnių."

tu nenorek, kad su kokiu afrikos servu kuris gal ant modemo pajungtas
greitis butu 60 MB/s.