Tema: Re: Priminkit kas kaune kovo 11 gatveje 35 siulo interneta
Autorius: Ramaas
Data: 2009-08-08 00:31:21
dekui uz patarima, atsizvelgsiu itai.
Varciau as tas firmas visu kainos neblogos
lietuvos greitis geras ale uzsienio vienur 2 uz 50lt
kitur 3 uz 50lt o jai nori 4 tai jau 65 lt kaina eina
turejau as kompiuteriniam lange uzsienis 3 buvo tai
torrentas tiek ji suvalgydavo kad internetas vos kroves
Todel daba noretus uzsieni bent 6mbps turet ale kandas abonentinis
didokas. Beto ira tas santikis 1:2 kuris mazina dar labiau greiti.
Tai tiek
R.

"Andr" <asda@asdfas.asd> parase naujienu news:h5hreh$j12$1@trimpas.omnitel.net...