Tema: Re: Priminkit kas kaune kovo 11 gatveje 35 siulo interneta
Autorius: Ramaas
Data: 2009-08-07 21:11:00
na nematys jai nerodysi bet jai jie mac ar ip bus tik vienam kompui
padare tai marsrutizatoriaus meniu pavartyt reiktu kur ten galima
sukeist mac kad marsrutizatorius butu kaip pirminis okiti jau nesvarbu
beto pirma kart kai neta jungies meistrai atvaro I namus visad.
negi sekancia diena skambinsi ir sakysi registruokit kita mac nes kompas
jau kitas pajungtas ar tinklo plokste sugedo, nepatikes jie juk.

R.

"Andr" <asda@asdfas.asd> parase naujienu news:h5h979$1s0$1@trimpas.omnitel.net...