Tema: Re: Priminkit kas kaune kovo 11 gatveje 35 siulo interneta
Autorius: Andr
Data: 2009-08-07 21:23:13
Visu pirma tai jiem tikrai nerupi ka tu ten pasijunges, nebent pats ateisi
ir pasigirsi, tai uzdes kokia bauda is neturejimo ka veikt. Priregistruos
jie tavo kompo MAC'a, o tu ji veliau susivesi i routeri ir viskas. 5 minutes
darbo net nemokant to daryti. Tu geriau ziurek kas geresni greicio/kainos
santyki duoda, o ne del beprasmisku smulkmenu suk galva.