Tema: Re: Kas Kaune mikrovisata optika naudojat?
Autorius: Deep
Data: 2009-06-12 14:47:51
na tai "dereva", papasakok mums kokia nauda tau is to kad pas tave bute
paklotas ne LAN varis, o stiklas ?
Kad vartotoju kompiuteriukai pasiekia 100Mbps, galiu tau irodymus atsiusti,
nors tai ne i tema.
Jei taip ir butu kad 100 nepasiekia, tai ka,  pradeda 100Mbps siurbti,
pajaute optikos kvapa ?

--

http://www.addurl.tel