Tema: Re: Kas Kaune mikrovisata optika naudojat?
Autorius: ZoomX
Data: 2009-06-11 18:24:16
Nu prajuokino :)
Nu jei neišmanai tai ir  nesvaik, neklaidink tu kurie nieko nesupranta ;).
Nauji TEO LT optinio Interneto pajungimai neužsibaigia to namo rūsiu ;).Va
tokia technologija man ir teikia Internetą ir Gala TV su HD geriausiu
paketų, kiti provaideriai sėdi kamaputi ir rūko. Persijungiau iš DSL kai
tikrą optinę prieigą padarė. Senai esu TEO klientas ir esu tuo
patenkintas.TEO teikia ir tikrus optinius pajungimus tai  yra  progresas
kurio konkurentai  nepavys.Pasiskambink į TEO servisą sužinosi ar tavo
parapijoj jau tai teikiama. Neužmirštame išimčiu apie TEO LAN pajungimus,
tai irgi yra naudojama, ten kita technologija.Ir ji taip ir ivardinta.
Ir geriau nepasakok  pasakas apie greitį kitiems, pastudijuok kas tai yra
tie 100 Mbps ir kas ji tehniškai gali pasiekti. Daugelio vartotojų
kompiuteriukai nepalaiko tokio greičio sujungti tiesiogiai PC+PC.
bambuk a bambuk pocemu ti ne dereva...