Tema: Re: Kas Kaune mikrovisata optika naudojat?
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-06-12 10:08:22
Tavo klausimas yra nekorektiskas, i ji nera atsakymo.
 Be jokio "speedtest" gali suzinot greiti siusdamas faila pirmyn - atgal i norima adresa.
"Speedtest" tik akivaizdziai graziais paveiksliukais parodo ta, ka gali ir be ju pamatyt.
  Pav., paimi ir siunti faila i Rapidshare. Be to, paciame Rapidshare galima pasirinkt
serveri bet kurioj Zemes rutulio vietoj.

  Paprastai "mikrovisata" ir kiti provaideriai atkakliai kisha savo "speedtestus". Tokiu
atveju matai greiti i ju serveriu. Kas realiai Nieko nereiskia.