Tema: Re: teo verslo planu keitimas, neissidurkit
Autorius: YZF
Data: 2009-02-25 23:00:48
Butent. Kad tau vadybininkas kazka paskaiciavo, tai nereiskia kad visiems
kitiems (o ypac naujiems) bus kitaip.

Oficialiai kaina didesne, o visa kita jau derybu su vadybininku klausimas.
Ir tu dar tiksliai pasiziurek sumas, o ne pasakymus, ar tikrai nesikeicia ar
beveik nesikeicia. Sumas ziurek, ne zodzius.