Tema: Re: teo verslo planu keitimas, neissidurkit
Autorius: Snoopy
Data: 2009-02-25 15:45:39
As turiu dabartini 1mb, kurio greiciai ir kaina pakils nuo kovo. Kadangi
man greitis nekritiskas, o pinigu daugiau leist nenoriu, tai sako
"paliksim sena greiti ir kaina". Bet oficialiai tai issirutuliojo i
plano keitima. Niekas nesiule taip, kad mol "cia tau prie esamo plano
pridesim pastabu, kad greicio ir kainu nekeisti".