Tema: Re: teo verslo planu keitimas, neissidurkit
Autorius: siaip
Data: 2009-02-24 18:40:09
nenusisnekek. skaityk kas parasyta:
VARBU!   Nuo kovo  mėn.1 d. keičiasi interneto plano „Universalusis
internetas 1 Mb/s“ sąlygos: tarptautinė sparta didėja 2 kartus, pateikiama
vietinė sparta - iki 6 Mb/s, plano pavadinimas keičiasi į  „Universalusis
internetas 2/6 Mb/s“, standartinė kaina 418 Lt su PVM. Suteiktos nuolaidos
ir įsipareigojimai išlieka.

Standartine kaina 418 lt su PVM. jei turi pasirases sutarti su
isipareigojimu, gauni didele nuolaida nuo abonentinio. man gaunasi su
nuolaida kas menesi berods apie 250 Lt moket (be PVM). taip kad cia viskas
norma.

As asmeniskai konsultavausi su teo vadybininku del kainos padidejimo -
niekas nedideja. pas mane universalus 3/1 (LT/uzsienis), nuo kovo 1 bus 6/2.