Tema: Re: Europiniu vertybiu V-iui...
Autorius: Mr.Green
Data: 2014-01-22 13:19:57
Ten paveikslėlyje vienas neatitikimas, esminis. Musulmonas turėtų būti su
dviem 12 metų mergaitėmis ir sakyti, kad tai dvi mano žmonos.

"Virgis"  wrote in message news:la8r2i$s12$1@trimpas.omnitel.net...

Man atsiunte, pamaniau, kad tai aktualu, tai ir pasidalinau.

As nesuprantu tik vieno - ar grupse tiek pediku, kad tokia reakcija sukele,
ar tiesiog smegenys jau taip praplautos, kad toki pasipiktinima kelia.

Beje, JAV psichijatru asociacija jau prieme nuostata ir neperseniausiai
isbrauke pedofilija is ligu saraso. (visiskai identiskai pedikus jie buvo
isbrauke 1973m.)  Matant kokiu greiciu viskas vystosi, tokie paveiksliukai
igyja labai netgi realia prasme.