Tema: Re: Europiniu vertybiu V-iui...
Autorius: etikmat
Data: 2014-01-07 19:29:38
tu europietis? cia savo vertybes imetei?

konkreciai, nuo pradziu, europieciai prie usa veliavos vaikus ant arkliuku
jodo?

kazkokie diedai su sijonais netrukus ir lietuvoj, tu dziaugiesi?

teisingas filmukas. apie ka cia? tik rusiskos nastios teisingos?

mokesciai. apskritai prie ko cia. ar zinai kokie mokesciai lietuvoje? pvm,
sodra, pelno, korteles aptarnavimo galu gale, kokie procentai?

geju paradai, tave tai jaudina?

amerikietiskos fyfos, tave tai jaudina?

sostiniu merai, vaizduojami kaip gejai, tave tai jaudina?

gal tu iskrypes koks?