Jei jau šitą ištraukėt, tai dar ir Broniaus Kuzavo laiškas apie katiną ant
ADSL modemo turėtų netoliese voliotis.... ;]]
"eyafalayokull" <domodo@gmailas.com> wrote in message
news:jk9jmj$b49$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Štaigi kokius kartais įdomius laiškus gauname iš visokiausio plauko IT
> 'specialistų' vienok... ir su kokiais įdomiais pastebėjimais... Taigi
> pavadinkime šį laiškutį "ADSL vs. DSL":
>
>
> -----Original Message-----
> Posted At: Saturday, June 05, 2004 11:59 AM
> Posted To: Info_Takas
> Conversation: Del virusu
> Subject: Del virusu
>
> Hi,
>
> mano klausimas arba pastaba yra susijusi su virusais. ADSL A plano
> vartotojai vis dazniau apsikrecia virusais, as pats asmeniskai jau taisiau
> 3 kompiuterius si menesi su vienoda problema "buger" ir "welchia", ir
> vinintelis dalikas kuris sejo siuos kompiuterius buvo ADSL, visa kita vis
> skirtinga, ir rajonas ir namai ir t.t. Taigi kai bendravau su kitu
> pazystamu dirbanciu toj pacioi sferoi jis ir susidure su sia problema.
> Kodel as manau kad cia ADSL? Nes kai prijungi PC prie DSL (arba bet kokio
> kito ineto) virusai neaktivojasi ir juos galima uzkimsti, bet kai tik
> prijungiami prie ADSL iskart virusai aktivojasi. Kame problema?
>
> Su pagarba Vldm.
>
> ----------------------------------------------------------------------------
> ---
>
>
> Ilgai teko mastyti kuo skiriasi Lietuvos Telekomo teikiamos paslaugos bei
> ADSL nuo DSL aplamai.... galiausiai su kolegomis specialistais prieita
> vienos išvados ir nuspręsta, jog geriausias atsakymas mus užklausiusiam
> 'specialistui' aka kontiupelių technikui būtų tokis:
>
> Gerbiamas Vldm.,
>
> dėkojame, kad naudojatės mūsų teikiamomis ADLS paslaugomis. Iš tiesų, kitų
> interneto tiekėjų teikiamos DSL (Daug Saugesnė Linija) paslaugos yra
> saugesnės, nes jose yra įdiegta virusų užkimšimo sistema (VUS), tačiau
> taip yra prarandama nemažai greičio. Mes, siekdami užtikrinti savo
> klientams maksimalų duomenų perdavimo greitį, nenaudojame VUS, todėl
> naudojantis mūsu teikiama ADSL (Atkimšta Didesnio Srauto Linija) paslauga
> būtina imtis papildomų saugumo priemonių. Dėl daug didesnio duomenų
> perdavimo greičio, internete esantys virusai yra "įsiurbiami" į bendrą
> duomenų srauto liniją, ir įgiję nemažą kinetinę energiją prasimuša pro
> standartines antivirusinės apsaugos priemones, kurios tampa
> nebeveiksmingos. Dėl minėto "siurblio" efekto, iš lėtesnį DSL interneto
> greitį teikiančių bendrovių vartotojų kompiuterių virusai yra
> "išsiurbiami" ir dėl to nesiaktyvuoja. Taigi, norėdami išvalyti kompiuterį
> nuo virusų, Jūs turėtumėte atlikti tokią
> procedūrą:
>
> 1. Laikinai užsisakykite lėtaeigę DSL paslaugą, ir prijunkite ją prie savo
> kompiuterio. Atidarykite kompiuteryje visus prievadus ("portus"), ir
> palikite jį įjungtą dviem - trim paroms. Per tą laiką visi virusai turėtų
> būti išsiurbti. Jei tai bus atliekama savaitgalį, primygtinai siūlome
> kabelį (USB arba Ethernet), jungiantį DSL modemą su Jūsų kompiuteriu, šiek
> tiek prispausti su stalo koja ar kitu sunkesniu objektu. Kadangi
> savaitgaliais interneto srautas žymiai padidėja, yra tikimybė, kad kartu
> su virusais bus išsiurbta ir kita, Jums svarbi informacija. Prispaustas
> laidas tam įvykti neleis.
>
> 2. Įsitikinę, kad visi virusai sėkmingai išsiurbti, interneto kabelį
> perlenkite per pusę, ir atsargiai ištraukia iš kompiuterio. DĖMESIO!
> Įsitikinkite, kad tuo metu šalia kompiuterio nėra smulkių detalių ar
> vaikų, nes dėl išsiurbimo procedūros metu susidariusio vakumo, jie gali
> būti įsiurbti į kompiuterio dėžę, o kartu su jais - ir visi ant jų
> gyvuojantys virusai. Tuomet visą operaciją teks atlikti iš naujo.
>
> 3. Savo kompiuteryje įdiekite patikimą apsaugą nuo virusų. Tam puikiai
> tinka bendrovės CLARIA (buv. GATOR) produktai
> (http://www.claria.com/products/index.html), ar kita antivirusinė (angl.
> "spyware", "worm") apsauga. Jokiai būdais nerekomenduojame naudotis
> nepatikimų kompanijų "Symantec", "McAfee", "Microsoft" ir panašių į jas
> produkcija. Tai yra "garažinės" firmelės, kurių produktai yra brangūs ir
> nieko verti.
>
> 4. Jei teisingai atlikote visus aukščiau išvardintus punktus, savo
> kompiuterį vėl galite drąsiai prijungti prie ADSL interneto.
>
> Tikimės, kad mūsų atsakymas padės išspręsti Jums išskilusius neaiškimus.
> Kilus klausimams, maloniai kviečiame kreiptis dar kartą. Taip pat
> primename, kad pasikeitė mūsų elektroninio pašto adresas - nuo šiol
> rašykite admin@lrs.lt
>