Tema: Re: privaloma tvarka2 Fitna [link][video]
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-03-12 10:47:32
"Baldocer" <nera@nebus.net> wrote in message news:gp5aqg$m0d$1@trimpas.omnitel.net...
> nu tai skelk pamoksla apie islamo pradzia, ypac domintu dalis apie dzinus
> jei tokia yra :) cia vienam filme (ne dokumentiniam) suskele kad is pradziu
> alachas sukure dzinus po to zmones ir dzinai labai nekente zmoniu todel juos
> uzdare i ivairias formas kad neispjautu visu zmoniu:))

Kiek parashiau, tiek ishtryniau..
Jei tave domina mitologija, skaityk shacharzada, jei tave domina istorija, na, joje pavadinkim dzhinu ne tiek ir daug, netgi nykstamai mazhai.. taigi teks skaityt ivairias nuotrupas, net nezhinau ar lietuvishkai yra kazhkas vientyso, arba eit i filosofijos faka laisvajuo klausytoju, net man rods dar pirmam kurse yra religiju istorijos paskaitos, kurias veda fsf fako dekanas - labai rekomenduojamas dalykas.. deja apie dzhinus ten irgi daug neishgirsi, visgi teks skaityt shacharzada