Tema: Re: privaloma tvarka2 Fitna [link][video]
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-03-10 11:02:00
"Robertas" <robertas@expogama.lt> wrote in message news:gp596j$isk$1@trimpas.omnitel.net...
> Toxis@ze_yvil_place wrote:
>
> koranas gi yra parashytas pachio alacho?
padiktuotas to be precise, kaip zhinia, dievuliai pats esti tinginiai ir patys nieko nerasho ir neskaito, man rods vienintelis jahve dekaloga ishskaptavo savo rankutem, kojytem ar kuo ten ant akmenu... Nors berods nea, jahve irgi diktavo kol moze paishe ant akmenu;)

> tu isitikines? :-)))
> bandei bent istorija islamo pasidomet?

tikrai ne, nei islamo, nei krikshchionybes, nei jokiu kitu religiju, o religiju istorijos studijas prageriau.
Taip, teko, o tau?