Tema: Re: privaloma tvarka2 Fitna [link][video]
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-03-12 10:43:27
"'ozon'" <zonzon@ozon.lt> wrote in message news:gp626e$mn$1@trimpas.omnitel.net...
> Prie ko cia religija? Ar domejaisi kas parasyta korane apie zudyma, ar tik
> is propagandiniu filmuku susidarai nuomone?

Taip, korano ishtraukes yra teke skaityt, deja viso ne, laukiu, gal ishleis gedos versta, butinai reiks pasiimt.

> Tie zodziai istraukti is
> konteksto, korane aiskiai parasyta, jog zudymas yra didziule nuodeme.

;) Pala, tai parashyta ten, kad netikinchiu galima ir reikis zhudyt, ar ne?:)
Ash neimplikuoju, kad koranas tai sadistinis rinkinelis aka Malleus Maleficarum, ash atkreipiu demesi i tai, kad koranas yra skaitomas jo neinterpretuojant, o katra dali skaitys pamaldu metu, chia be abejo priklauso nuo pachio shventiko.

> Pagal
> korana, jei zmogus beldziasi i tavo duris ir praso pagalbos, tai tu negali
> jam atsukti nugaros ar ji nuzudyti (jei esi tikras musulmonas, net jei tas
> zmogus nuzude tavo sunu), tu dar privalai ji nuvesti i saugia vieta, kad
> kiti jo nenuzudytu. Skamba absurdiskai, bet taip yra parasyta. Cia ne
> religija kalta, o tie tavo vadinamieji islamo fanatai, kurie issitraukia
> kelias eilutes is korano apie zudyma (klaidingai interpretuoja ji) ir
> pastato jas auksciau viso korano.

BUTENT! ash nesakau, kad visas islamas yra vienas blogis, anaiptol, jei ne islamas ir musulmonai, mes neturetumem graiku filosofijos dabar, nes butent musulmonai ja atrado naujai, verte, filosofavo ir zhavejosi, kai visoj europoj jie buvo uzhbanyti mielashirdingosios bazhnychios (ishskyrus be abejo platona, kuris gausiai patiko tomui, augustinui ir kitiems krikshchioniu kliedetojams, kazhkodel vadinamiems filosofais... dar kart pasikartosiu didzhiausias islamo blogis yra kritikos bei diskusijos stoka - korano negalima kritikuoti, negalima interpretuoti... O kai jis patenka i blogas rankas i blogas ir itakingas rankas, mes gaunam irana, mes gaunam smurto propogavima, mes gaunam neapykanta visam pasauliui

> Idomu ar teko kada bendrauti nors su vienu musulmonu? Ar nors vienas kebabu
> pardavejas puole tave su peiliu, nes tu ne musulmonas? Dauguma ju patys
> smerkia tuos teroro ispuolius ir vadina teroristus nusikalteliais. Tikras
> musulmonas nezudys nekaltu zmoniu.

Taikingi musulmonai, kuriu ash tikiu yra nemazhai, gal net dauguma manes nei kiek netrukdo, mane neramina butent radikalieji, kurie pabege ish pragaro savo buvusiuose namuose toki pati pragara ima kurti ir kitose shalyse. Mane neramina europos shaliu vadovu uzhsimerkimas priesh ganetinai rimta problema - karingojo, radikalaus islamo suveshejima.

 Tai daro nusikalteliai. O ar pas mus ju
> mazai? Ar mazai tu, kurie zmonas sukapoja, ar homikus dauzo? Ar zinai, kad
> musulmonai gali vest kriksciones ir zydes moteris?

Ar jie gali vest krikshchiones ar zhydes pagal korana, nezhinau, shituo klausimu niekda nesidomejau, kad zhmones ne taip aklai zhvelgiantys i religi ir nepaklustantys visoms jos nuostatoms taip daro, chia kitas reikalas.

>Ir sios moterys gali ir
> toliau pasilikti sia religija.
> Jei Europoje  53 mln musulmonu, tai visi jie zudikai? Ka reiskia tavo
> pasakymas imtis priemoniu? Kokiu? Isskersti juos?

Ne! jokiu budu - imtis priemoniu, tai:
a)nenuolaidzhiaut ir nepasiduot spaudimui, shie zhmones, kaip ir belekiek kitu yra svechiai toje shalyje, nuo kada svechiai ima statyt savo salygas. Kodel musulmonishkos shventes tampa privalomos ir ne musulmonu vaikams mokyklose, kodel sharios istatymai net svarstomi, kai bet koks zhmogaus teisiu komitetas juos paskelbtu nehumanishkais, kodel dazhnai uzhsimerkiama priesh nusikaltimus ar extremistu grasinimus mirtini, nes nenorima pasirodyt rasistais? Kodel kazhkoks nuneshtas shventikas gali reikalaus tos valstybes piliechio galvos, skelbt neapykanta, grasint susidorot su tuo zhmogum ir panashiai ir neapturet jokiu pasekmiu uzh tai? Kas butu jei butu vice versa? Ogi butu teismai uzh grasinimus zhudyti, uzh rasines, religines etc nesantaikos kurstyma ir pan. Kodel yra dvigubi standartai ir musulmonai gyvena kaip porcelenines statuleles - nekrutinkit, nes sudush, bus problemu?

>Neleisti ivaziuoti i
> salis, nes jie "potencialus" nusikalteliai?

Ribot ivazhiavima ish ne es shaliu ribot galimybes isidarbinti etc.

Ar teko vaikshchiiot berlyno gatvemis ar dresdeno gatvemis sutemus? Kazhkodel vieninteliai prisi3.14sinejantys ir keliantys neramumus ten butent turku pacukai, gal aishku man taip visada pasisekdavo...

> Siulyciau tamstai paciam
> prasivalyt savo stiklainiuko sienas, kad aiskiau butu matyt kas dedasi
> pasaulyje, o ne saukti, kad dangus griuva.

Na, musu stiklainiukai ryshkiai turi skirtinga polerizacija, arba i skirtingas puses atgrezhti:)