Tema: Re: proto paradoksas
Autorius: ngc7479
Data: 2018-06-17 05:57:43
morale labiau rupinasi kuris poelgis yra geras o kuris blogas.
ir zmogus del savo blogo poelgio yra kaltas, nes kaip elgtis pasirenka
laisva valia, todel yra baudziamas ir net gali patekti i pragara - tai
viskas kas zmogui gali atsitikt blogiausio.

o taip tai man sitas paradoksas labiau primena vilko ir kiskio
scenariju. jeigu matet nu pagadi. vilkui labai nesiseka, o kiskis
visada laimi. nors vilkas yra grobuonis. o grobuonis siaip jisai
valdo. - didesnes smegenys reikalingos valdymui.
smegenys apskritai valdymui.