Tema: Re: Plansete
Autorius: svyt
Data: 2014-01-29 17:21:59
 nusipirkau galaxi mega ir neatsidziaugiu- viskas viename, yra usb
 hostas sioks toks, utg tai kruva usb raktu su filmais turiu ir
 kortele 34 gb kol kas. kompas tik ka nors atspausdint ir
 atsiusiust ka nors. zmonai sena tableta atidaviau, irgi samsungo
 pirmaji. tai kompas jungiamas karta per savaite.
tekstus rinkti tablete pakankamai patogu, ir va dabar rasineju su
 mega. kad didokas 6.3 colio visgi, kaip telefonas namie ar
 kontoroje px, gatvej, masinoj bliutusine ausine vartoju. vasara
 prie kokio ezero vaziuojant ar i isgertuves pasiimu sena telefona
 su pildyk ir ijungiu forvarda.

--

svyt

----Android NewsGroup Reader----