Tema: Re: Plansete
Autorius: amenox
Data: 2014-01-10 16:09:10
Mes kalbam apie planšetniką, kuris valdomas pirštu, kurio pagrindinės
funkcijos pačekint meilą, feisbūką, delfi ir pagrajint visokius kasualinius
geimus. Beje oram GPS nafik nereikalingas, paprastai pagal IP vietovė gana
tiksliai nustatoma, nebet tau reikalinga prognozė metro tikslumu, bet kiek
žinau tokios dar nėra. :) Konkrečiam prestigio yra variantas su GSM jei jau
taip, o kas liečia TV čia gi windows, nusipirk USB TV ir žiūrėk, bet kaip
jau sakiau čia biudžetinis planšetnikas, nesuprantu kodėl tu tikiesi kad jis
darys tą patį ką desktopas ar laptopas.