Tema: Re: Plansete
Autorius: PxYra
Data: 2014-01-10 11:35:55
pripeizejai cia nesamoniu, pirma jei prie planseto jungti klava, pele dar ka
nors tai gausis ishsigimes laptopas su laidu (arba be kas maziau tiketina)
raizgalyne...jei jei nori tokio issigimelio tada geriau ziuret i
transformeriu serijas, kur jau gamykliskai graziau ir protingiau padaryta
fotoparato normalaus tikrai nerasi ne vienam plansete, nesvarbu ar tai
galaxy nexus ar samsungas ar dar kas nors, pas visus nuotrauku ir video
kokybe tragiska, fotkint nepatogu...kaip videoregistratoriaus tikrai
nepanaudosi nes ir kokybe bus sudina ir atminti (HDD ar SD) rys greitai,
reiktu labiau orentuotis i geresne kameryte priekyje, skype pokalbiams
GPS/GSM moduliai manau reikalingi tikrai plansetem kas keliaujia o ir
roamingo mokesciau mazeja..
TV imtuvas kaip kam..bet iskart renkantis plansete siusiaureja itariamuju
sarasas bet furistam manau patiktu sita funkcia
win8  man ne privalumas...tragiskos interfeiso spalvos, visi logon, welcome,
autoplay langai atrodo BAISIAI ir atrodo kad neislipa is 256 spalvu
paletes...ikonos kurios yra prie ALL PROGRAMS atrodo tragiskai su tuo w95
laiku backgroundu aplink.....kokio bb MS negalejo transperent backgroundo
padaryt? googles androidas kvadratinem ir senovinem ikonom sirgo tiki iki
ICS isejimo...valdymas w8 baisiai nepatogus ir nepaklusnus kiek teko maigyti
ivairiu w8 planseciu....kai androidas naudoja 2 "taskbarus" kur apacioje
greiciau quick launch galima pavadint o virstutini tikrai taskbaru tai
tikrai yra geriau nei w8 popup ir visokia sonine islendanti xuinia, MS kaip
kokie idiotai prikiso i Metro visokios alia naudingos informacijos o tai kas
reikalingiausia (data, laikas, garsas, network) uzkiso bbz kur naxui tokias
w8 nesamones