Tema: Re: req: bernvakaris
Autorius: tds
Data: 2009-04-30 14:38:42
as irgi pirma karta organizavau :)
tai is pradiniu minciu, buvo toks scenarijus:
1) visi dalyviai susirenka i vieta X, ten laukia nuomuotas busikas,
vaziuojam paimt jaunojo (jis nezinojo, kad jo bernvakaris ta diena, bet
tikriausiai nujaute), vaziuojant paskambinom ir pasiskundem, kad netoli jo
namu nuleido padanga, reikia troso ir kaladeles pakist po ratais ir kad
ateitu iki "sugedusios masinos" (keli simtai metru), vaizdelis buvo smagus
:)
2) nuvezem i devetu rubu parduotuve (Kauno g. pries VDI), davem ~5 Lt
baltais/geltonais centais ir liepem apsirengt vestuvems, finalas - zalios
kelnes, ryskiai raudonas svarkas, kazkoks slipsas, kruva visokiu
nesamoniu... toj parduotuvej labai prikolni pardavejai, tai padejo issirinkt
ir dar dovanu dave :)
3) kavine "Zvejo sapnas" (salia Suderves) davem meskere, liepem gaudyt zuvi
(ant kabliuko pienes ziedas uzmautas), tuo tarpu - alus ir kepta duona..
paskui ejo skamdyt malku.. isvaziuojant gavom sudyto upetakio :)
4) Paluknio aerodromas - jaunajam akys uzristos nuo Vilniaus, atristos
uzdejus parasiuta ant nugaros, skrydis, vemimas, gryzimas i Vilniu :))
5) Vilnius - nuo Vokieciu g iki Katedros telefonu/buckiu rinkimas.. prie
Mindaugo paminklo garsus senbernio priesaikos skaitymas...
6) kazkur uzkandom fast-food'o..
7) pirtis, gerimai, striptizas, gerimai, pirtis, pulas, gerimai....