Tema: Re: req: bernvakaris
Autorius: servisas
Data: 2009-04-30 14:29:03
Cia kazkas siule baxura nuvest i devetu drabuziu parduotuve ir liept
apsirengti uz 10 litu:) Mum sitas bajeris super isejo.
Dar buvo nerealus prikolas, kai jaunikis vaziavo priekyje troleibusu ir
mergom saldainius dalino, o palyda vaziavo is paskos mikruskej ir kas
stotele jauniki lydintys asmenys vis pasipildydavo dalyviais is mikruskes.
Nerealumo esme ta, kad isejo labai spontaniskai ir nebuvo planuota.
As kadaise siuliau jauniki pusnuogi su polietilenine plevele vyniojama
privynioti ant kryziaus ir praleist pro laisves aleja, bet niekas
nepasirase:)
Dar hintai:
1. prekybos centruose prikolintis, pvz dalijant ramuneles mergoms sutiktoms
ar renkant numerius dazniausiai neiseis, nes apsauga isvaro lauk.
2. mergu vaisinimas sampanu= alkoholio vartojimas viesose
vietose+potencialiai nepilnameciu girdymas, tam yra straipsniai;
3. Jei norit daug mergu sutikt, nenutempkit i nakti, nes gatves daznai
istusteja
4. Turekit varianta, ka darysit, jei lis ar bus toks oras, kad po miesta
prikolintis neiseitu
5. Neuzmirskit maikes kad reiks.
6. Neuzmirskit, kad viso evento centras yra busimas jaunikis, todel visa
komanda turi dirbti jam, o ne palikti ji nuosaly ir durnavoti kas sau.
Jaunikis turi ryskiai skirtis is minios.
7. Priesaka kokia sukurpkit, ju nelabai inete yra, bet nesunku prigalvot.
8. Striptizo klubas- shuds visiskas. Siulyciau geriau padaryti kaip staba
kokiam kaboke uzsakytam, jame apsiformint, po to isvaziuojamosios linksmybes
, po to grizimas i kaboka, jame uzsakyta sokeja, tortas, linksmybes toliau
ir galu gale galima jei kam dar mazai, nueit i kokia defaultine nykia
susiburimu vieta, pvz kluba.