Tema: Re: req: bernvakaris
Autorius: pracyvnas
Data: 2009-04-30 14:25:00
man irgi dabar toks dziaugsmas teko suorganizuot iki geguzes 9d., tai planas
mazdaug toks:

1. 14:00-16:00 tusas paluknio aeroporte, skrydis lektuvu, pjankes pradzia.
2. 16:00-17:00 apsipirkimas maximos bazej, jaunasis gauna sarasa prekiu ir
turi viska surinkti.
3. 18:00-21:00 Plaukimas plaustu nuo valakampiu iki zveryno tilto (prie
balto tilto negales privaziuoti prie vandens pasiimti plausto)
4. 21:30-23:00 Slaistomes po miesta, juokinam zmones ir linksminames patys.
5. 23:00-... Tusas pirty ar dar belenkur, striptiziorsa.

uzknisa kai puses zmoniu kurie dalyvaus nepazysti, skambinet visiem, surinkt
i kruva ir t.t...