Tema: Re: Sraigės
Autorius: Lavonas
Data: 2020-09-05 16:18:18
Gali pas mane I Zveryno pub uzsukti. Pagaminsiu tau sraigiu. Visi kurie
valge sake, kad axujena! :)

"中国百强"  wrote in message news:rcg83b$3k0$1@news.omnitel.net...

galima dar kokiam kaboke pajamt kur su pretenzyje į francūzišką vyrtuvę.
bus brangei ir nesočei, bet daugeu šancų kad panašeu į tą patiekalą ;)

"benamis"  wrote in message news:rcg5bl$gd$1@news.omnitel.net...

Nu aisku, reiks pamegint tada, nes visad knietejo, bet kazkaip
tingedavosi eiti aiskintis kas ten.