Tema: Re: Marinatai ?
Autorius: bzik
Data: 2009-07-24 11:03:07
del skonio nesiginciju. Vengiu tokio maisto del kitos priezasties. Man kelia abejones sveikumas - majonezas, pagamintas is kiausiniu, pieno milteliu, su saldikliais, dazikliais, stiprikliais, emulsikliais net ir naturaliam pavidale nera labai rekomenduotinas. O kai visi E pakaitinami atvira liepsna, apangelja, tai...