Tema: Re: pamastymas apie minkstus patiekalus ant grilio
Autorius: Edvinas
Data: 2009-07-14 13:21:10
jurgis rašė:
> Sveiki,
> Savaitgaliui ketinu marinuoti ir kepti daug saslyko. Tik va beda - teks vaisinti viena vyresnio zmogu kuriam ant dienu sugedo dantu protezai.
>
> Gal galit parekomenduoti ka galima iskepti grilyje, bet butu minkstas, arba mazais gabaliukais? Zuvis aisku iseitis, bet zinau kad nelabai megsta zuvi.

Nagi tas pats šašlykas. Nusipirk turguje geros kiaulienos sprandinės.
Supjaustyk, prieskoniai (mano šašlyko mėgstamiausi chmeli suneli) + daug
svogūno. Jokių actų ir kitokių rūgščių. Palik nakčiai arba iš pat ryto
visą tą padaryk. Sūdyk prieš pat kepimą. Kepdamas iešmus vartyk nuolat.
Neperkepk. Tokį šašlyką ir bedantis sukramtys.

--
Edvinas