Tema: Re: Kazanas (špižinis laužo puodas)
Autorius: Jurga
Data: 2009-06-03 09:09:21
Būtent, pas tėvus yra du špižiniai su emaliuotu vidum puodai, kurie nuolatos naudojami ant laužo (plovas, žuvienė, guliašsriubė), puodams jau daugybė metų ir emalė laikosi normaliai, aš pati turiu špižinį puodą visą emaliuotą gal jau kokie 5 metai (pirktas gariūnuose iš baltarusų) - tfu tfu tfu, kol kas jokių emalės trupėjimų, nors naudojamas gana dažnai, tiesa, naudojamas ne ant laužo. :) Čia, matyt, laimės dalykas, ant kokios kokybės užtaikysi.