Tema: Re: Kazanas (špižinis laužo puodas)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-06-02 00:19:18
Ypatingai koshernai besilaikantys visu tradiciju ir tik vieninteliai
zinantys kaip atrodo tikras plovas ar shashlykas gal ir sukritikuos mano
varianta, bet ash ishsprendziau tokio pribambaso reikala kitaip. Pas gimines
uz tvartelio koki 20 metu metesi duonkubilis. Nemaciusiems - didziulis
spizinis katilas, kokiu 200 litru. Kas gerai - apvaliu dugnu. Tiksliau gal
ne visai apvalus - pradziai eina beveik statmenai, po to i dugna tokia kaip
isplesta parabole. Pastaciau kieme keleta didziuliu akmenu, o ant ju - shita
gargara. Keleta vakaru teko gerokai pasveist, po to dar vakara prakaitinau
su aliejum. Vakar vakare sezona atidarem - visai nieko.