Tema: Re: Ka prie alaus atejus savaitgaliui?
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2009-05-22 21:24:44
> "shimtas kinieciu" <theroyalwe@news.omnitel.net> wrote in message news:gv6n0a$ju$1@trimpas.omnitel.net...
> shitagi, maximine basturma nei ish toli nei ish arti nebuvo nieko panashaus
> su tikrai skane basturma kuria teko kazkuriuose kabokuose ragaut.
> o ir seranas pas mus tik sheshelis to ka valgo valencyje su barcelona ir
> visi tenais aplink. net seileta nostalgyje uzejo ;)

"kažkuriuose kabakuose"
menu veikė Kauno senamiesty kabakiokas Galera. Ten kadais kepsnius an žarijų kepė, daba nepamenu, bet berods armenas, ir vardą irgi pamiršau, alaus kartu išgerdavom, bet buvo rimtas vyras, kaip čia pasakius, orus ir nepasikėlęs, savas visiem ten besilankantiem pankam, bet niekad ne toks kaip visi jie. Gamino labai skanius kelių rūšių šašlus, kebabą, IR!! Labai skanią basturma. Tai buvo pirmas kartas, kai jos paragavau. Dabar mąstau, ar tik ne tokia pat ir yra ta, kuri fasuota, IKI RIMI ir kai kuriuose kabakuose pardavinėjama, nes menu tą nesausą aptepą, bet gal klystu, daug metų jau pravėjo :)

"maximinė basturma"
šita vat maximinė (beje, ir toji fasuota IKI/RIMI) basturma yra vienas nedaugelio vytintų mėsgalių neturinčių to tokio, kaip aš vadinu, _senos mėsos_ prieskonio. Beje, valgau kaip tik Jamon Iberico Moldeado kumpio gabaliukus, jie turi tą prieskonį, ne tokį jau ir silpną. Kiek menu Jamon Serano jį irgi turi. Nemaža lietuviškų fasuotų vytintų produktų dalis to prieskonio neturi. Kaina - veik 160Lt/kg, tai jau sakyčiau daugokoka. Yra skanesnių mėsyčių kiek mažesne kaina.

nūūū ir galūūūgale pasiguosiu.
Gi planavau jampt tą Jamon Serano ble, ir spicialnai važiavau per pusę Kauno lig hyper'io, bo šilainiuose su vytintos mėsytės pjaustymu VISADA buvo ir yra bėdos, neretai iki skandalo. Nu nepjausto tos ble pardavėjos nu nors tu jom ką. Aš dar suprantu, kai tikrai aparatas neveikia, diskas pasenęs, dar kas... Bet kai pradeda varyt viena ant kitos mol tu papjaustyk, aš reikalų turiu, ta kitai permeta darbą, ta trečiai ir t.t. Vieną kart tiek sunervavo, kad net griežčiau pakalbėjau... Situacijos tai nepakeitė, vis vien man niekas nieko nesupjaustė...
Geriausias atvejis buvo maždaug toks: paprašiau "150-170g basturma", jin paėmė šliosą, peiliu - šnai, gabaliuką per porą pirštų... Nu ne šnai, žinoma, čia ne daktariška, šnai nepadarysi, nebent dzyru-dzyru-dzyru-dzyru-dzyru-dzyru-dzyru-dzyru-dzyru-dzyru... ir t.t.
O vat pramonės ir hyperio maksimkose dažnai tekdavo užtikt normaliai papjaustytos vytintos mėsytės, todėl ir nulėkiau šįkart hyperin.
Žinoma, pjaustyklė buvo sugedus, papjaustytos mėsytės nebuvo, akis užkliuvo už fasuoto gabaliuko, jį ir pajamiau.
Todėl ir ėdu vakuume fasuotą buvusį Jamon Iberico Moldeado po 160Lt/kg, 90g už ~15Lt. Su senos mėsos prieskoniu. Nesiskundžiu :) Vytinta yra vytinta, man ji skanesnė už bilenkokią rūkytą.

--
Pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt