Tema: Re: Ka prie alaus atejus savaitgaliui?
Autorius: buran
Data: 2009-05-20 08:22:01
Man asmeniškai prie alaus nieko nereikia :)
Bet šiaip jau gali būti kokia nors basturma (ar panaši sūri džiovinta
mėsa), stipriai rūkytos plonos dešrelės, ausys kiaulės parukytos,
aštrus sūris sutarkuotas su česnaku ir majonezu ir užteptas ant
skrudintos duonos/batono.

Bet... "luchshe gor mogut byt tolko gory..."
Geriau pasiimti gero alaus ir jo skonio negadinti su visokiais
užkandžiais.
;)

monaxas has brought this to us :

--
This is an automatic signature of MesNews.
Site : http://www.mesnews.net