Tema: Re: Lietuviški ledai
Autorius: servisas
Data: 2017-07-13 17:05:49
As visiskai sutinku, kad pavadinimas chrienovas. Ir tarybiniu desreliu del
to atsisakiau iki tokio lygio, kad joms patapus netarybinems, vistiek
neperku ;)
Taciau zinau situacija- galite paskaityti placiau google pasieskoje, kad
sitie ledai yra vokietijos rinkai, ir tiesiog arba jie yra su tokiu
pavadinimu, arba ju nera is viso. Tiesa, gaminami ir kiti panasus, kitokiam
ipakavime, bet nesovietski. Tai va reikia kada pasiemus pastudijuot, ar jie
skiriasi vieni nuo kitu. Jei tas pats produktas tik kitokioj pakuotej- tai
jo, galima bus pirkt ir nesovietiskus. Kita vertus, visi jie skanus. Tik
labai didelis ritualas yra laizymas pakavimo popieriaus ispakavus, o tie
kitieji ne i popieriu supakuoti :)