Tema: Re: Lietuviški ledai
Autorius: Yvl
Data: 2017-05-31 17:59:28
paantrinu. vieni geriausiu paskutiniu metu ragauti. nuskambes durnai, bet
labai primine tarybinius vaikystej kur budavo :)

"servisas"  wrote in message news:ogluos$a63$1@trimpas.omnitel.net...

Yra tokie lietuviski Art Glacio ledai, niekad nebuvau ragaves. Jie musu
siokie tokie klientai, tai zinojau, kad daro, bet nezinojau, kur deda. Tai
vienam kaimuky uzmaciau, paragavau- tikrai labai patiko. Kaip sakai, riebus,
skanus ir naturalaus skonio ;)