Tema: Re: Lietuviški ledai
Autorius: servisas
Data: 2017-07-03 13:50:37
Krc vaikinai, pasirodo ir Kaune ju yra. Yra tokia "Aliaska" prie pasimatymo,
galima facebooke rasti. https://www.facebook.com/aliaskalietuvoje/
Kiek suprantu, ir Vilniuje jie kazkoki shopa turi. Penktadieni kai nuejom su
dukra, radom tu art glacio ledu kokiu 15 rusiu turbut. Siaip ir kitokiu
tenai ledu yra, lenkisku, slovakisku ir bele kokiu. Targavoja ir visokiom
saldytom zuvim, bet musu nedomino.
Nu tai dejom maisan ledu uz 12 eur, po to tris dienas nesinorejo i juos
pasiziuret.
Man labiausiai butent sitie patiko be jokiu vyjabonu, kaip kazkas linka
idejo http://www.plombir-eis.com/p.php?p=4007, to krem-briule tokie
geruliai. Siaip visi geri, bet kitus valgiau trecius eileje, tai sunku
objektyviai vertint.