Tema: Re: q: kur nusivesti pagyvenusius zmones (uosvius) kad jiemspatiktuirpaliktuispudi(Vilniuje)
Autorius: svyt
Data: 2016-08-19 21:39:44
Harbinas, paskambinus ileidzia po slakbaumu, telefonas priduryje.
 galima i namus, paskambini, uzsakai, po 15 min privaziaves
 pasiimi. Ner cia ko saipytis nepazystu as ju. va pica rekomneduot
 galiu, pizza verrde, cia jau kazkiek saliskas, bet vilniuje,
 skanesnes, nesu valges.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----