Tema: Re: q: kur nusivesti pagyvenusius zmones (uosvius) kad jiems patiktuirpaliktuispudi(Vilniuje)
Autorius: Exx
Data: 2016-08-19 12:46:07
On 2016.07.26 21:31, svyt wrote:
> Mano megstamiausia kinietiska- dviese uz 10 euru pavalgom
>  juozapaviciaus-kalvariju gatviu kampe. ir ne tik pigu bet
>  labai
> kokybiskas maistas. Tik jau kiek pabodo, kasdien kiniskai
>  maitintis, dairaus kur kokius steikus skaniai ir nebrangiai
>  daro.

  šiandien kaip tik su brangiaja apsilankeme, tai pavadinimas Zhiangas
ten kazkoks :) O maistas, šiaip žemiau vidutinio, sriubos lietuviskos,
tik saukstai kinu :) Antri patiekalai zuvis ar paukstiena - tai tiek
krakmolo ant virsaus, kad jokio skirtumos ar zuvis ar vistiena - labai
silpnai. Blogiausia, kad kas jau kas, o ryziai tokiose zabegalkose
tikrai gerai buna paruosti, o cia taip so so... gal ten net ne kinas
ruosia maista? Tikrai sitos skyles nerekomenduociau savo pazistamiems...