Tema: Re: Koldūnai
Autorius: Yvl
Data: 2016-07-26 13:58:59
ironija, kad uzkalnio koldunus vynioja ta pati grazulio kantora Judex

"Tomas"  wrote in message news:nn6476$1ca$1@trimpas.omnitel.net...

Kad ir neketinu gincytis, man irgi patiko. Nors neturejo, kalakutienos nesu
megejas, anei brukniu - nustebino maloniai.
O kad Uzhkalnis tai koks skirtumas, jis ten tikriausiai prisidejo tik prie
pakuotes generavimo.
Va grazhulio toks brandas buvo - tai shudas paskutinis