Tema: Re: Koldūnai
Autorius: Gipsas
Data: 2016-07-22 14:16:31
na, normalus tie koldunai...bet tikrai nieko ypatingo..vistiek skanesni VICI
tie su plonyte tesla..
siaip ziauriai skanus man site dar
http://liutukas.lt/koldunai-su-kiaulienos-idaru
jei nesusigadins (kaip kad daznai LT buna), tai bus mano favourit..

"Night" <vkumpikas_trint_@gmail.com> wrote in message
> Jau daug metų nevalgiau "valdiškų" koldūnų, nes paprasčiausiai jie man
> paskui keletą valandų skrandyje stovi... O va čia už akių užkliuvo
> Užkalnio simpatiškas snukelis ant koldūnų poko. Išbandžiau su kiaule ir
> rozmarinu bei kalakutu ir spanguolėm - na tikrai labai skanūs. Ir formatas
> man patiko (mažiukai tokie). O kam nepatinka pusgaminiai ar Užkalnis dėl
> religijos ar dar ko - nekreipkit dėmėsio.

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.