Tema: Re: Pasigirsiu
Autorius: bzik
Data: 2015-02-05 16:53:25
Visaip būdavo. Rumšiškėse įvairių variantų rast. Pvz. link Žemaitijos kamino
apačioj buvo maža patalpėlė.
Mano kaime Suvalkijoj, po rūkymo kokį mėnesį dar būdavo laikoma rūkykloj. Po
to perkeldavo į svirną. Pas mus buvo prastoka ventiliacija, tad vasaros metu
papelydavo. Dzūkijoj buvo pastogėj medinė dėžė. Kabodavo joje. Vėliau, kai
sveikata neleido laipiot, laikė kamaroj, medinėj spintoj.

"tranzoo"  wrote in message news:mavu13$a4o$1@trimpas.omnitel.net...

:) as tai kazkaip negirdejau, kad palepej laikytu mesa. tik svirne arba
sepoje (spintoje) prie virtuves.